Asiakaspalvelu

Olet lämpimästi tervetullut ottamaan yhteyttä asiantuntijoihimme neuvoja, tukea ja ostoapua varten!

Yhteystiedot

Kirjoita meille: Verkkolomake
Puhelin: 024 809 38 00
Chatt: Keskustele digitaalisen kollegamme Spencerin kanssa!

Asiakaspalvelun aukioloajat

Maanantai–perjantai: 10.00–12.00 ja 13.00–18.00
Lauantai: Kiinni
Sunnuntait ja juhlapyhät: Kiinni

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia

Miksi tilaustani ei ole vielä lähetetty?

Jos tilaustasi ei ole lähetetty, yleisin syy tähän on se, että tuote on loppunut varastostamme ja odotamme varastoomme täydennystä maahantuojalta. Ilmoitamme sinulle säännöllisesti tilauksesi tilasta sähköpostitse.

Mistä tiedän, onko tuotetta varastossa?

Verkkosivustomme tuotesivulla näet tuotteen varastosaldon. Jos tuotesivulla lukee "Varastossa", voimme toimittaa tuotteen heti eri toimitusvaihtoehdoillamme. Lue lisää varastotilanteistamme täältä.

Miten seuraan tilaustani?

Kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostitse ohjeet toimituksen seurantaa varten. Jos olet valinnut toimituksen Postin kautta, voit myös luoda tilin heidän vastaavaan sovellukseen ja seurata tilaustasi sieltä. Jos olet valinnut toimituksen Helsingin myymäläämme, tilausta ei voi seurata.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Et voi itse peruuttaa tilaustasi. Ota meihin yhteyttä välittömästi, niin tarkistamme, onko tilauksesi mahdollista pysäyttää ennen kuin se on toimitettu varastoltamme. Teemme parhaamme käsitelläksemme kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta peruuttaminen ei aina ole mahdollista. Jos tilauksesi on jo käsittelyprosessissa tai se on jo lähetetty, sinulla on mahdollisuus tuotteen palauttamiseen tiettyjen ehtojen täytyttyä.

Kuinka palautan tilatun tuotteen?

Aloita lukemalla täältä, kuinka palautus tapahtuu ja miten voit hyödyntää palautusoikeuden ja avoimen kaupan. Ota sitten yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saat palautuslapun, jotta voit lähettää tuotteesi takaisin meille. Voit myös palauttaa tuotteesi ja kuittisi johonkin myymälöistämme niin autamme sinua paikan päällä.

Mitä maksutapoja on saatavilla?

Yhteistyössä Svea Bankin kanssa tarjoamme sinulle erilaisia maksuvaihtoehtoja, kuten korttimaksua, verkkopankkimaksua, laskua ja osamaksua. Voit myös maksaa tilauksen tai osan siitä meidän lahjakortilla.

Miksi en saa laskua maksuvaihtoehdoksi kassalla?

Jos et saa laskua maksuvaihtoehdoksi kassalla, se voi johtua esimerkiksi luottoluokituksestasi tai siitä, että olet antanut virheellisiä tietoja. Jos sinulla on kysyttävää luottoarvioinnista, voit ottaa yhteyttä Svea Bankiin.

Milloin lasku toimitetaan?

Saat laskun sähköpostitse, kun tilauksesi on toimitettu varastostamme. Jos et kuitenkaan ole saanut laskua, voit ottaa yhteyttä Svea Bankiin.

Luovuuden tekniikka on intohimomme.

Me Scandinavian Photolla rakastamme luovuutta sen eri muodoissa ja keskitymme tarjoamaan korkealaatuisia tuotteita kaikille tekniikasta kiinnostuneille. Henkilökohtaisella palvelulla ja asiantuntijaneuvonnalla luomme ratkaisuja, jotka räätälöidään sekä asiakkaan että tarkoituksen mukaan – hyvään hintaan.

Seuraa meitä:
Liity uutiskirjeemme tilaajaksi!

Ole kartalla tekniikka-alan uusimmista trendeistä! Syöttämällä sähköpostiosoitteesi ja tilaamalla uutiskirjeen suostut vastaanottamaan uutiskirjeitä Scandinavian Photolta. Uutiskirjeen tilaajana saat upeita tarjouksia, tietoa alan johtavien tuotemerkkien kuulumisista ja uutuuksista sekä tietysti runsaasti inspiraatiota.

Uutiskirjeen tilaaminen on vapaaehtoista ja voit peruuttaa tilauksen tai suostumuksesi milloin tahansa. Lue lisää henkilötietojen käsittelystä ja oikeuksistasi tietosuojaselosteestamme.

Ostoskori

Ostoskori

Ostoskorisi on tyhjä

Yhteensä: 0 tuotetta
0 EUR

Suosikit

Suosikit

Toivelista on tyhjä

Yhteensä: 0 tuotetta
0 EUR

Jaa ostoskori

Säästä linkki, lähetä se ystävälle tai jaa se yhteisössä.

Anna ostoskorille nimi
Linkki ostoskoriin