Scandinavian Photo käyttää cookies, jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt tämän.
Kassalle
Fynd

Sähköposti, asiakaspalvelu

info@scandinavianphoto.fi

Puhelin, asiakaspalvelu

0800 -77 35 35

Faksi, asiakaspalvelu

+46 36-37 77 75

Verkkotuki ja asiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8.00-17.00


Rahtitapa / rahtikustannukset

Helpottaaksemme asiointiasi kanssamme, tarjoamme kiinteät kustannukset eri rahtitavoille.

MYPACK-paketti on tarkoitettu yksityishenkilöille. Paketti toimitetaan Matkahuollon kautta lähimpään noutopisteeseen, josta se on noudettavissa noin 3-4 työpäivän sisällä lähettämisestä. Rahtikustannus on 9 euroa (sis.alv.).

DPD- paketti on tarkoitettu yrityksille. Paketti toimitetaan perille 2-3 työpäivän sisällä lähettämisestä. Rahtikustannus on 17 euroa (sis.alv.)

Emme normaalisti osatoimita tilauksia, vaan toimitamme tavarat vasta kun kaikki tuotteet on varastossa. Jos haluat saada tilauksen osissa, voit ottaa meihin yhteyttä.

HUOM! Suurten ostopäivien aikana, kuten Black Friday ja joulun aikaan, saattaa jotkut toimitukset viivästyä. Tämä johtuu siitä että sekä meillä että tavarantoimittajalla on paljon ruuhkaa. Pyrimme kuitenkin aina lyhentämään toimitusaikoja mahdollisimman paljon. 

Saapumisilmoitus tekstiviestinä

Jos ilmoitat matkapuhelinnumerosi tehdessäsi tilauksen ja valitset rahtimuodoksi MyPack-paketin, saat matkapuhelimeesi tekstiviestin, missä lukee mistä noutopisteestä voit hakea lähetyksesi. Jos et ilmoita matkapuhelinnumeroasi, tulee saapumisilmoitus postissa.

Seuraa pakettiasi lähetysnumeron avulla

Voit seurata toimitustasi kirjauduttuasi sisään kotisivullemme. Täältä löydät myös toimituksen lähetysnumeron minkä avulla voit noutaa sen noutopisteestä. Lisää tietoa toimituksesta saat myös Matkahuollon tai Postnordlogistics.fi sivuilta.

Kuljetuksen yhteydessä syntyneet vahingot

Jos tuotteessa on näkyviä vahinkoja, kuten kuljetusvahinkoja, sinun ei tarvitse noutaa pakettia noutopisteestä. Ilmoita asiasta meille 7 päivän sisällä, jotta voimme tehdä reklamaation kuljetusvauriosta. Piilevästä vahingosta on myös ilmoitettava 7 päivän sisällä. Me lähetämme palautuspaperit ja ohjeet, jolla voit palauttaa tuotteen takaisin meille. Huom! Tuotetta ei saa käyttää ja sen täytyy palauttaa alkuperäisessä laatikossa. Jos huomaat jonkin muun virheen, kuten esim. väärän tai puuttuvan tuotteen lähetyksessä, sinun täytyy ilmoittaa meille välittömästi, niin voimme hoitaa asian niin pian kuin mahdollista.

Noutamatta jätetyt paketit

Jos tilausta ei ole noudettu noutopisteestä 14 päivän sisällä, se palautuu automaattisesti takaisin meille. Erikoistilaukset, esimerkiksi tilatut erkoistuotteet tai lavalla lähetetyt tilaukset, laskutamme asiakasta rahti- ja palautuskuluista.

Lahjakortti

Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi. Jos olet ostanut tuotteita lahjakortilla, mutta haluatkin palauttaa sen, niin saat summan takaisin uuden lahjakortin muodossa.

Korttimaksu

Yhteistyömme Dibsin, Handelsbankenin, Visan ja MasterCardin kanssa takaa turvalliset korttimaksut. Kaikkea luottokortteihin liittyvää tietoa käsitellään erityisen huolellisesti. Kaikki maksuun liittyvä tietoliikenne salataan ja kortin numero pyyhkiytyy pois tietokannastamme välittömästi maksun jälkeen. Sen lisäksi tarkistamme vielä kaikki korttimaksut erikseen.

Mitä SSL tarkoittaa?

www-sivujen selailun suojaukseen käytetään useimmiten SSL-protokollaa (Secure Sockets Layer). SSL mahdollistaa yhteyden vahvan salaamisen käyttäjän www-selainohjelman ja www-palvelimen välillä. Salaus suojaa tietoliikenteen siten, että ulkopuolinen tarkkailija ei yhteyttä seuraamalla pysty näkemään luottamuksellisia tietojasi. Useimmat selaimet kertovat salatun yhteyden aloittamisesta ja lopettamisesta. Lisäksi sivun URL-osoitteen alkuosa, joka ilmoittaa yhteysprotokollan, on muodossa https:// tavallisen http:// -merkinnän sijasta.

Käyttääkö Scandinavian Photo SSL:ää?

Kyllä, saavuttuasi tilausprosessin viimeiseen vaiheeseen selain varmistaa aina että sivustolla on voimassa oleva SSL-sertifikaatti. Luottokortti- ja tilaustietojen lähettäminen tapahtuu aina turvallisen, voimakkaasti salatun yhteyden välityksellä. Scandinavian Photon SSL-sertifikaatin myöntäjä on Thawte.

Verified By Visa

Korttipalvelumme on yhdistetty 3D-Secureen. Näin Dibs kirjoittaa 3D-Securesta: "3D-Secure on Visan ja MasterCardin kehittämä teknologia, minkä tarkoituksena on kortin omistajan tunnistaminen nettiostosten yhteydessä. Tunnistamisprosessi vastaa sitä mitä käytetään pankkiautomaateissakin, ja perustuu henkilökohtaisen koodin/salasanan käyttämiseen tilitapahtuman yhteydessä. Tämän tekniikan myötä saa myyjä takuulla maksun, ja kortin omistaja voi olla varma siitä ettei ulkopuolinen pääse käsiksi tämän korttiin."

Försäljningsvilkor - PRINT

Leveransvillkor

Bildframställning

All bildproduktion bygger på ömsesidigt förtroende med god sed mellan beställare och producent. För att vi ska kunna ge efterfrågad service så ansvarar kunden för att tillräckligt tidsmarginal finns för att kunna genomföra bildproduktion på fackmannamässigt vis och att tidsmässig möjlighet finns för åtgärdande produktion om skada i form av nedan reklamationsrätt uppkommer.

Vid reklamation utförs omkopiering utan kostnad vid uppvisande av påtalad skada som skett innan leverans från Scandinavian Photo Print. Reklamationer ska påvisas med retur av skadad produkt i sin helhet inom 8 arbetsdagar. Vi förbehåller oss rätten att hänvisa reklamationen till tredjepart i de fall produkten skadats efter att varan har lämnat vårt lager och omsorg. Vid godkänd reklamation ombesörjs transport av ersättande varor av Scandinavian Photo på samma sätt som ursprunglig beställning omfattade.

Vid krav på färglikhet behöver vi mottaga färgprov innan produktion påbörjas. Bifogas ej färgprov gäller vår bedömning som den riktiga.

Alla beställningar av bildutskrifter är unika och då varan endast kan säljas till beställaren och omfattas därför ej av ångerrätt utöver reklamationsrätten vid skada.

Ansvar för inlämnat material

Skador eller förlust av inlämnade varor, såsom framkallad film, skisser, original etc. ersätter vi enligt vår försäkrings villkor för varor som förvaras för kunds räkning i direkt anslutning till pågående produktion och med de belopp som försäkringen omfattar. För inlämnat material i ansvarar Scandinavian Photo tills relaterad produktion avslutats och varan har tillhandahållits för avhämtning.

Förlust av digitala bildfiler ersätts ej.

Vid montering av utskrifter som ej producerats av Scandinavian Photo ansvarar monteringen sker på fackmannamässigt vis. Beställaren ansvarar för originalet och efterbehandling sker på beställarens ansvar.
Scandinavian Photo hanterar alla bildfiler som levereras till oss som temporära och tar inget ansvar för beställarens säkerställande av originalfilens bevarande. Om återkommande produktion från digitala filer sker kan dess lagras för kommande produktion i god sed.

Scandinavian Photo tar inget ansvar för bildrättigheterna för inlämnat samt tillhandahållet material för framtagande av kopior då det åligger bildbeställaren att själv med god etik redovisa och respektera upphovsrätten.

Scandinavian Photo frånsäger sig allt etiskt ansvar för tillhandahållna material av tredje part för bildframställning hos Scandinavian Photo Print.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin virheisiin teksteissä, kuvissa ja kohtuuttomissa hintavirheissä.
Sitemap (xml)