Scandinavian Photo käyttää cookies, jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt tämän.
Kassalle

Sähköposti, asiakaspalvelu

info@scandinavianphoto.fi

Puhelin, asiakaspalvelu

0800 -77 35 35

Faksi, asiakaspalvelu

+46 36-37 77 75

Verkkotuki ja asiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8.00-17.00


Rahtitapa / rahtikustannukset

Helpottaaksemme asiointiasi kanssamme, tarjoamme kiinteät kustannukset eri rahtitavoille.

MYPACK-paketti on tarkoitettu yksityishenkilöille. Paketti toimitetaan Matkahuollon kautta lähimpään noutopisteeseen, josta se on noudettavissa noin 3-4 työpäivän sisällä lähettämisestä. Rahtikustannus on 9 euroa (sis.alv.)

YRITYS-paketti on tarkoitettu yrityksille. Paketti toimitetaan perille 2-3 työpäivän sisällä lähettämisestä. Rahtikustannus on 17 euroa (sis.alv.) Huomioi, että jos tuotetta ei ole varastossa, toimitusaika pitenee.

Saapumisilmoitus tekstiviestinä

Jos ilmoitat matkapuhelinnumerosi tehdessäsi tilauksen ja valitset rahtimuodoksi MyPack-paketin, saat matkapuhelimeesi tekstiviestin, missä lukee mistä noutopisteestä voit hakea lähetyksesi. Jos et ilmoita matkapuhelinnumeroasi, tulee saapumisilmoitus postissa.

Seuraa pakettiasi lähetysnumeron avulla

Voit seurata toimitustasi kirjauduttuasi sisään kotisivullemme. Täältä löydät myös toimituksen lähetysnumeron minkä avulla voit noutaa sen noutopisteestä. Lisää tietoa toimituksesta saat myös Matkahuollon tai Postnordlogistics.fi sivuilta.

Kuljetuksen yhteydessä syntyneet vahingot

Jos tuotteessa on näkyviä vahinkoja, kuten kuljetusvahinkoja, sinun ei tarvitse noutaa pakettia noutopisteestä. Sinun täytyy ilmoittaa asiasta meille 7 päivän sisällä, jotta voimme tehdä reklamaation  kuljetusvauriosta. Piilevästä vahingosta on myös ilmoitettava meille 7 päivän sisällä. Me lähetämme palautuspaperit ja ohjeet, jolla voit palauttaa tuotteen takaisin meille. Huom! Tuotetta ei saa käyttää ja sen täytyy palauttaa alkuperäisessä laatikossa. Jos huomaat jonkin muun virheen, kuten esim. väärä tuote tai väärä lukumäärä tuotteita, sinun täytyy ilmoittaa meille välittömästä, niin että voimme hoitaa asian niin pian kuin mahdollista.

Noutamatta jätetyt paketit

Jos tilausta ei ole noudettu noutopisteestä 14 päivän sisällä, se palautuu automaattisesti takaisin meille. Erikoistilaukset, esimerkiksi tilatut erkoistuotteet tai lavalla lähetetyt tilaukset, laskutamme asiakasta rahti- ja palautuskuluista.

Lahjakortti

Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi. Jos olet ostanut tuotteita lahjakortilla, mutta haluatkin palauttaa sen, niin saat summan takaisin uuden lahjakortin muodossa.

Korttimaksu

Yhteistyömme Dibsin, Handelsbankenin, Visan ja MasterCardin kanssa takaa turvalliset korttimaksut. Kaikkea luottokortteihin liittyvää tietoa käsitellään erityisen huolellisesti. Kaikki maksuun liittyvä tietoliikenne salataan ja kortin numero pyyhkiytyy pois tietokannastamme välittömästi maksun jälkeen. Sen lisäksi tarkistamme vielä kaikki korttimaksut erikseen.

Mitä SSL tarkoittaa?

www-sivujen selailun suojaukseen käytetään useimmiten SSL-protokollaa (Secure Sockets Layer). SSL mahdollistaa yhteyden vahvan salaamisen käyttäjän www-selainohjelman ja www-palvelimen välillä. Salaus suojaa tietoliikenteen siten, että ulkopuolinen tarkkailija ei yhteyttä seuraamalla pysty näkemään luottamuksellisia tietojasi. Useimmat selaimet kertovat salatun yhteyden aloittamisesta ja lopettamisesta. Lisäksi sivun URL-osoitteen alkuosa, joka ilmoittaa yhteysprotokollan, on muodossa https:// tavallisen http:// -merkinnän sijasta.

Käyttääkö Scandinavian Photo SSL:ää?

Kyllä, saavuttuasi tilausprosessin viimeiseen vaiheeseen selain varmistaa aina että sivustolla on voimassa oleva SSL-sertifikaatti. Luottokortti- ja tilaustietojen lähettäminen tapahtuu aina turvallisen, voimakkaasti salatun yhteyden välityksellä. Scandinavian Photon SSL-sertifikaatin myöntäjä on Thawte.

Verified By Visa

Korttipalvelumme on yhdistetty 3D-Secureen. Näin Dibs kirjoittaa 3D-Securesta: "3D-Secure on Visan ja MasterCardin kehittämä teknologia, minkä tarkoituksena on kortin omistajan tunnistaminen nettiostosten yhteydessä. Tunnistamisprosessi vastaa sitä mitä käytetään pankkiautomaateissakin, ja perustuu henkilökohtaisen koodin/salasanan käyttämiseen tilitapahtuman yhteydessä. Tämän tekniikan myötä saa myyjä takuulla maksun, ja kortin omistaja voi olla varma siitä ettei ulkopuolinen pääse käsiksi tämän korttiin."

Pidätämme oikeuden mahdollisiin virheisiin teksteissä, kuvissa ja kohtuuttomissa hintavirheissä.
Sitemap (xml)